web-shopA jó webáruház jellemzői

Online kereskedelmi megoldások • Webáruház fejlesztés • Keresőmarketing

1. A bolt arculata: az üzlet kirakata

Egyszerű emberi tulajdonság, hogy olyan boltokba térünk be vásárlásunk során, melyeknek kirakata is megnyerő, hacsak nem célirányosan keresünk valamit. Persze ekkor sem mindegy, hogy milyen környezetbe "teszi be" a lábát a vásárló.

Az interneten ez miért lenne másképp?

Egy részleteiben kidolgozott arculat nemcsak szép, hanem pozitív érzelmeket is vált ki az oldalra érkező látogatóban, így megbízhatóságot és profizmust sugall, melyet a látogató egyértelműen a vállalkozással azonosít. Fontos ugyanakkor megemlíteni, hogy a design nem pusztán csak a megjelenítendő színekből, motívumokból és képekből áll, hanem minden egyes elem gondos megtervezéséből. Ilyen az oldal szerkezeti felépítése, ergonómiája, a szövegek tudatos elhelyezése, tördelése, és természetesen maga a grafika és a bolt marketingje is.
Mindezek együttesen az értékesítést hivatottak szolgálni. Az online értékesítésnél, ügyfélszerzésnél ez alaptézis.

pic77Munkánk során az arculattervezésre különös figyelmet fordítunk. Célunk, hogy minden esetben egyedi arculat, átlátható navigáció és az elrendezés megfelelő kombinációja segítse a használhatóságot, ezzel együtt az értékesítést.
Egyszerű elképzelni azt az esetet, amikor az internetes vásárló két azonos árfekvésű és azonos termékeket kínáló oldal közül azt fogja választani, mely a leginkább tetszik neki. A "tetszés" ez esetben az arculat részletességében, a navigáció megbízhatóságában jelentkezik.
Az arculat kialakításánál folyamatos részvételt biztosítunk, így az időközben felmerülő igényeit kölcsönös egyeztetések eredményeképpen véglegesítjük, így a minőségi végeredmény egyértelműen garantált.

2. Állandóan frissülő kínálat és információs tartalom

Online boltja csak akkor lehet sikeres, ha termékkínálatát, akárcsak egy "normál" üzlet esetében folyamatosan vevői igényeihez igazítja.
Lényeges ugyanakkor, hogy az internetes eladás alatt ne csak azt értse, hogy a termékkínálatát elhelyezi az oldalon, hanem azt, hogy az árucikkek mellett hasznos információkat publikáljon oldalán. Szolgálja ki vevőit minél több hasznos és ingyenes tudásanyaggal, melyek fontosak lehetnek számukra. Elvégre az internet az információ tárháza. Nem is hinné, hogy a webáruházba látogatók milyen nagy számban jönnek csak egy-egy információ megszerzéséért.

pic128Egyszerű tehát következtetést levonni: minél bővebb tájékoztatást kínál a webboltjába betérő látogatónak, annál komolyabb esélye van annak, hogy vásárolni is fognak, ráadásul így megadjuk számukra azt a lökést, mely az internetes vásárlásokra jellemző bizonytalanságot képes háttérbe szorítani. A kapott információt tehát látogatói pénzben honorálják. Ez Önnek is megéri, nem?
Milyen információkat közöljön?
Érdemes a termékekről nemcsak rövid, hanem kimerítő ismertetőt is közzétenni. Hozzon létre egyfajta GY. I. K oldalt, ahol a vásárlók a gyakran ismételt kérdésekre (pl. szállítás, fizetés, garancia, stb.) kaphatnak pontos válaszokat.
Amit soha ne hagyjunk ki: Vevőszolgálat
Egy egyszerű ugyanakkor sok webáruházból hiányzó bizalomnövelő elem. Soha ne bújjon egy e-mail cím mögé. Még akkor is adjon meg telefonos elérhetőséget, ha napirendjébe az esetleges hívások nem nagyon férnek bele.

Érdemes továbbá az ügyfélszolgálati munkatársakról egy-egy fénykép elhelyezése. Általános tévhit, hogy ez senkit nem érdekel. Néha nem is gondolná, hogy mennyien keresik fel ezeket az oldalakat, hogy tájékozódjanak, hogy kitől is vásárolnak. Ekkor egy kép sokkal megfoghatóbbá teszi a kapcsolatot vevő és eladó között.

Az értékes, egyedi tartalom létrehozása és frissítése tehát elengedhetetlen. Azonban azt, hogy erre milyen felület áll a rendelkezésére korántsem mindegy. A mindennapi használathoz ezért egy kitűnő és könnyen kezelhető adminisztrációs felületet biztosítunk, ahol a termékek és az egyéb informatív oldalak frissítése gyerekjáték.

3. Vásárlási folyamattervezés - A siker kulcsa

Az egyik legsarkalatosabb pont egy webáruház esetében, hiszen ahhoz, hogy az eladási folyamat sikeres legyen, azt alaposan meg kell tervezni.
Egyik legfontosabb, hogy a vásárlás kényelmes és egyszerű legyen. Soha ne gördítsünk ennek útjába akadályokat. Ezért mindent meg kell tenni annak érdekében, hogy a boltba "betérő" vásárlóink egyértelmű megoldások segítségével intézhessék vásárlásaikat.

"A komplikáltság megöli az értékesítést"
Ezért célunk, hogy a webáruházainkban az egyszerűség elvét követve kereshessenek az érdeklődök a navigációtól kezdve, a könnyed termékkiválasztáson át, a vásárlás befejezéséig.
A szükségtelen, terhelő lépések kihagyásával a vevői elégedettség nagymértékben javul.

Akárcsak a bevásárlóközpontokban online boltjában sem mindegy, hogy mely termékek hol helyezkednek el. Egy-egy akciós vagy népszerű termék ugyanis nem véletlenül van éppen ott, ahol azt a vásárlók megtalálják. Az is tudatos tervezés eredménye, hogy a termékcsoportok milyen sorrendben helyezkednek el. Így érhető el ugyanis leginkább az, hogy például a keresett nyomtató mellé egy új egeret is megvásároljon a vevő.

A magas eladási eredmények érdekében az Ön webáruházát is ezeknek az elveknek megfelelően építjük fel, figyelembe véve saját piaca tulajdonságait, ezzel szerezve előnyt ágazatában.
Ahhoz, hogy ez sikeresen működhessen a tervezési folyamatnál igényt tartunk az Ön aktív részvételére is, hogy minél pontosabb képet kaphassunk arról, hogy szolgáltatása vagy terméke milyen előnyökkel rendelkezik. Így érjük el, hogy minél hatékonyabb webáruházat tudjunk készíteni.

honlap


4. A webáruházhoz tartozó szolgáltatások - Az eszközrendszer

Biztosan kíváncsi már, hogy leendő webshopja konkrétan milyen elemekből épül fel. Milyen szolgáltatásokat, funkciókat érhet el és kezelhet boltjában.
Az alábbiakban azokat a legfontosabb tulajdonságokat soroljuk fel, melyek nagy részével már Ön is találkozott. Ezek a tényleges és látható komponensek végzik ugyanis az eladást oldalán.

  • A lista tartalmazza nemcsak az elinduláshoz szükséges alapvető elvárásokat, hanem már a középtávú értékesítés elemeit is. A programkódok és modulok, melyeket mi alkalmazunk jól kiforrott, egy évtizedes globális fejlesztések és marketing tapasztalatok eredménye.
  • Adminisztrációs felület
  • Termék adatok modul
  • Raktárkészlet modul
  • Automatikus vevőértesítés
  • Akciós termékek modul
  • Új termékek modul
  • Népszerű termékek modul
  • Termékajánlás modul
  • Kereső modulok
  • Hatékony navigációs modulok
  • Intelligens kosár modul
  • Termékvéleményezés
  • Biztonsági modulok
  • Intelligens rendelés modul
  • Párhuzamos kategorizálás
  • Felhasználói fiók modulok
  • Szállítási díjak modul
  • Google integrációs modulok
  • Marketing modulok
  • Keresőoptimalizálás - SEO - modulok
  • Kapcsolati modulok
  • Adminisztrációs statisztikák
  • Bizalomnövelő elemek
  • Számlázó modul
  • Ajándéktipp modul
  • Kapcsolódó termékek modul
  • Vásárlói csoportok modul
  • Nyelvi modulok
  • Bankkártyás fizetés
  • PayPal fizetés
  • Raktárkezelő
  • Excel importálás, exportálás
  • Hűségpont rendszer modul
  • Hasonló termékek modul
  • Sávos árképzés modul
  • Hírlevél modul
  • Komplex hírlevél rendszer
  • Későbbi megrendelés
  • Mennyiségi árkedvezmények
  • Elküldöm ismerősömnek
  • Termék összehasonlító modul
  • Kedvenc termékek modul

e-commerce


5. Vásárló

"Egy webáruház látogatók nélkül annyit tesz, mintha a puszta közepén bekötő út nélkül építettük volna fel boltunkat."

Ez az a terület ahol elválik, hogy internetes vállalkozása sikeres lesz-e vagy sem. Sokan úgy gondolják azzal, hogy elkészült a webáruház, máris özönleni fognak a vásárlók.
Az a tény, hogy felépült a rendszerünk még csak az első lépés volt. Ez önmagában még nem elegendő a sikerhez. A lényegi munka csak ezután következik.

Webáruháza és az Ön sikere ugyanis főleg az oldal látogatottságán múlik. A látogatóból lehet csak vásárló. Ez nyilvánvaló. Arról, hogy miként működik e kétségtelenül nagy erőfeszítéseket követelő szolgáltatás, számos helyen olvashat oldalunkon.

Azonban soha ne feledje, amennyiben online értékesítésben gondolkodik, ezt a kérdést soha nem kerülheti meg.

Ajánlom tehát figyelmébe erről szóló oldalunkat.

btn3

article icon Kapcsolódó cikkek
Email: info@elux.hu 
Irodák:
Budapest II., Bem József u. 6. fszt.
Székesfehérvár, Grand Inkubátorház
Kápolnásnyék, Fő u. 10. 

(Előzetes időpontegyeztetéssel)



Ízelítő munkáinkból
Összes referencia megtekintése
Cégünk további weboldalai

EGYEDI WEBÁRUHÁZ KÉSZÍTÉS

Webshopguru: www.webshopguru.hu

HDG Net: www.webaruhaz-keszites.com

ADATBÁZIS SZINKRONIZÁCIÓK

SyncMasters: www.syncmasters.hu 

- Számlázó- és raktárkezelő programok
- Nagykereskedelmi adatbázisok
- Fizetési rendszerek integrációja

Ügyfeleink véleménye

"A Netkorzor Kft-vel 2011 első félévében dolgoztunk együtt. A céget a Fundamenta értékesítési hálózatának belső - zárt - web shopjának elkészítésével bíztuk meg, mely megbízást meghívásos tenderen nyerték el. A cég már a tender ajánlat elkészítése során odafigyelt az ügyfél kéréseire és alkalmazkodott annak munkamódszeréhez. A web shopot a megrendelt minőségben, határidőre és a megállapodott költségkereten belül maradva leszállította. Külön kiemelném, hogy a munkát extrém rövid idő alatt kellett elkészíteni. A HDG Net a munka során végig a "hogyan lehet megcsinálni" megközelítést alkalmazta, az "ezt így nem lehet" helyett. Végül külön pozitívumként említem, hogy az azóta megrendelt extra fejlesztési munkák abszolút korrekten – munka és nem "függőségi" alapon - lettek kiajánlva és megrendelést követően kiszámlázva.

A céget nyugodt szívvel ajánlom más web shop fejlesztést tervező cégnek


Jóri Csaba
Marketing vezető
Fundamenta-Lakáskassza Zrt.
www.szebshop.hu

tulipanshop"Ezúton is köszönjük az eddigi munkájukat! Önök nagyon tehetségesek és igazi profik! Nagyon elégedettek vagyunk és tudják, nincs jobb reklám egy elégedett vásárlónál. Ahol tudjuk, ajánlani fogjuk Önöket. Az áruház nagy tetszést arat mindenkinél, aki eddig látta. Nálunk különösen! Ha belépünk, nagyon nehezen tudunk kilépni belőle. Reméljük sok ezer vásárlóval is így lesz!"

Krasznai György
Tulajdonos
www.tulipanshop.hu


"Remek volt a HDG Net csapatával együtt "dolgozni", mert egyszerre professzionálisak, érthetőek, precízek, mégis alaposak és türelmesek!

Legalább annyira szakértőek területükön, mint amennyire ambiciózusak, professzionálisak, valamint ügyfélbarátak és igényesek is, ami igen ritka.

Másnak talán lehetetlen lett volna a számos ötletet, a vásárlók és termékmegjelenítések igényeit, a megbízó egyedi elképzeléseit, és a szakmai szükségleteket figyelembe véve ilyen igényes és sokoldalú honlapot, valamint webáruházat létrehozni, de nekik nem volt az, és ebben szerény véleményem szerint a HDGNet az egyik legnagyobb cég, ha nem pont ők a legnagyobbak!

Hálásan köszönjük a tökéletes megvalósítást!"


Hegedűs Anita
Tulajdonos
www.balnea.hu

autopatkai"Miután körbenéztem a honlapkészítő cégek között, úgy láttam meg elsőre, hogy az Elux tudja csak képviselni megfelelő módon vállalkozásom megjelenését az interneten.Nem csalódtam ebben. Miután elkészítették a weboldalamat, megbíztam őket a weboldal keresőmarketingjével kapcsolatban is. A keresőmarketing munka után, számíthattok egy újabb véleményre tőlem. Köszönöm Gábor az eddigi munkát, meg vagyok vele elégedve."

Pátkai Miklós
Tulajdonos
www.autopatkai.hu
Honlapkészítés - Webáruház készítés - Portál fejlesztés - Keresőmarketing - Ajánlatkérés - Sitebuilder állás