portfolio40

Keresőmarketing portfólió

Miből épül fel a portfólió? • A portfólióban alkalmazott összetevők
 

Miért van Önnek szüksége keresőmarketing portfólióra?

Az üzlet számára elengedhetetlen az online piac felé való hatékony nyitás. Kevés olyan vállalkozó-üzletember van, aki megengedheti magának azt, hogy a konkurencia nap mint nap "bekebelezze" azokat a potenciális ügyfeleket, akik a Google kereső piacán keresztül érkeznek.
A portfólió a leghatékonyabb megoldás arra, hogy teljesen az üzlet weboldalára szabott megoldást alakítsuk ki. A portfólióban súlyozott arányban szerepelnek a keresőmarketing eszköztárába tartozó megoldások oly módon, hogy az a maximális látogatószámot termelje egy adott időszakban.

A keresőmarketing portfólió kizárólagos előnyei

A portfólió (megoldáscsomag) kizárólagos előnye az üzletileg elérhető maximális hatékonyság.
Addig amíg más keresőmarketing lehetőségek ugyanazokkal az eszközökkel dolgoznak egy magasan látogatott webáruház és egy egyszerű céges weboldal esetében, addig a portfólióban az egyes összetevők arányát teljesen az üzlet tulajdonságaira szabjuk. Ez az előzetes finomhangolás, mely során pontosan felmérjük, hogy az üzlet számára mely keresőmarketing elemeket milyen arányban kell alkalmazni ahhoz, hogy a legdinamikusabb és egyben költséghatékony fejlődést elérjük, teszi a keresőmarketing portfóliót a jelenleg ismert legjobb választássá.

Miből állítjuk össze Önnek a megoldáscsomagot?

A portfóliót 24 összetett és több mint 100 különálló egyéb eszközből állítjuk össze, mely a keresőmarketing összes lehetőségét tartalmazza.
Az egyes elemeken belül további finomhangolás történik. Nemcsak azt vizsgáljuk meg, hogy az egyes elemek milyen arányban szerepeljenek a csomagban, hanem arra is kitérünk, hogy milyen mértékben és milyen megoldásokkal kell végezni az egyes feladatokat, a maximális eredmények érdekében.

A 24 Portfólió összetevő

01

Weboldal részletes vizsgálat és elemzés - Vajon mit rontott el a honlapkészítő?

Miért kell egy weboldalt megvizsgálni a keresőmarketing, a keresőoptimalizálás előtt?
Rengeteg esetben a weboldal úgy érkezik hozzánk, hogy az semmiféle profitot nem termel a vállalkozásnak. A negatív jelenség oka sokrétű lehet, de legtöbbször maga a weboldal belső szerkezete, programozása, esetleg bonyolult arculati felépítése gátolják a fejlődést. A vizsgálat során fel kell tárni és javítani a hibákat.
Az általunk fejlesztett weboldalak keresőmarketing centrikusak. Mi a weboldal alapozásától a tervezésen át, egészen a kivitelezésig minden ponton figyelembe vesszük azt, hogy a weboldal már a megindulás pillanatában, bármiféle keresőmarketing tevékenység nélkül is megjelenjen a keresőkben, néhány kulcsszóra pozíciókat szerezzen ott, így sokszor már 1-2 héten belül vásárlókat, ügyfeleket, vevőket szállítson a vállalkozásnak, annak ellenére, hogy ténylegesen nem is optimalizáltuk.


02

Kulcsszó kutatás - Mert nem minden Google helyezés hoz profitot!

A kulcsszó kutatás olyan keresőszavak feltárását jelenti, amelyek tényleges üzletet hoznak.
Vajon megéri-e az "autószerelő műhely" keresőszóra 100.000 weboldalból 1.-nek lenni a Google-ben, ha így az égadta világon senki sem keres autószerelőt? Bizonyára nem.
Rengeteg olyan weboldalt talál az Interneten, akik haszontalanul, minél több profit reményében, hasonló eredményekkel kérkednek.
A kulcsszó kutatás során szükséges felállítani egy olyan több 100 vagy akár több 1000 keresőszóból álló csomagot, mellyel a szolgáltatás időtartama alatt dolgozunk. Meg kell állapítani a legerősebb kulcsszavakat, azokat amelyek tényleges profitot fognak hozni, amelyekre valós verseny van az interneten. Az "autószerelő műhely" keresőszóra nincsen valós verseny az interneten, így csak minimálisan kell optimalizálni rá a weboldalt. Ezzel szemben az "autószerelő", vagy "autószerviz" olyan kulcsszavak, amelyekre havonta több ezer keresés történik a Google.hu-n. Addig amíg mások olyan szavakra optimalizálják a weboldalt, melyek alig-alig, vagy egyáltalán nem segítik elő a vállalkozás növekedését, addig a portfólió segítségével olyan megoldásokat fejelsztettünk ki, amelyek tényleges üzletet és fejlődést teremtenek .


03

Konkurenciaelemzés - Senki nincs egyedül!

Az optimalizálás megkezdése előtt nemcsak a kulcsszavakat, hanem a konkurenciákat is elemezni kell. Az a konkurencia aki már több éve jelen van a piacon, ráadásul hatékonyan van jelen, nagy valószínűséggel alkalmazza az ágazathoz kapcsolódó legtöbb keresőmarketing eszközt.
Megfelelő ismeretek mellett pontosan feltárhatjuk a konkurenciák erős pontjait, azokat amelyeket az üzlet is meg tud "lovagolni", illetve a gyenge pontokat, ahol megelőzhetőek. Ilyen gyenge pontok lehetnek például olyan keresőszavak, amelyekre csak kevesen optimalizálták a weboldalt, így viszonylag hamarabb szerezhetünk rá előnyös helyezéseket a piacon.
A konkurenciák elemzése kétségkívül kiemelt feladat, hiszen alapvetően a keresőkkel kapcsolatos piackutatást is meghatározza. Az elemzés során feltárható a versenytársak forrásháttere és piaci részesedése egyaránt.

 

04

Kulcsszavas pozicionálás - A hatékonyság, több 100 kulcsszóban rejlik!

Mi nemcsak néhány keresőszóra pozícionáljuk a weboldalt. Vajon ha az állateledelt értékesítő vállalkozás csak a "kutyatáp" vagy "macskatáp" szavakra lenne elől a Google-ben, sikeres vállalkozás lenne?
Minden bizonnyal nem.
A vállalkozásnak ott kell lennie több tucat olyan keresőszóra is, amelyekben szerepelnek a kutyatáp vagy a macskatáp szavak. Néhány ilyen keresőszó kombináció lehet a "kutyatáp Budapest", "macskatáp olcsón" és még sorolhatnánk. Hogy érthető legyen tehát: a portfólión keresztül az optimalizálást úgy végezzük, hogy az tényleges profitot termeljen a vállalkozásnak, és nemcsak a megcélzott keresőszavakra fog a weboldal Top pozíciókat szerezni a keresőkben, hanem a kulcsszavakhoz kapcsolódó további szavakra egyaránt.
Ne dőljön be azoknak, akik azt mesélik, hogy ha egy-két szóra előre kerül a weboldal a Google-ben, az tényleges fejlődést okoz majd a vállalkozásnak.


05

Linkkatalógus és cégadatbázis - A weboldal hagyományos népszerűsítése

A weboldal bekerül több 100, sok esetben több 1000 magyar és nemzetközi adatbázisba, kereső rendszerbe. A legismertebb ilyen hazai keresőkatalógusok a Startlap.hu, a Linkpark.hu vagy éppen a Lapozz.hu, de rajtuk kívül számos magasan látogatott gyűjtő-weboldal létezik. A keresőmarketing során úgy helyezzük ki a weboldal linkjét, összefoglaló leírását, sok esetben a cég elérhetőségeit, hogy már azonnal a cégadatbázisból elérhető legyen a vállalkozás.
A folyamatosan végzett munka eredményeképpen hosszútávú stabil növekedési pályára áll a weboldal, egyre többen keresik fel a vállalkozást ezekről a külső oldalakról, a weboldalt pedig csúcsra juttatjuk a keresők találatai listájában, az ágazat kulcsszavaira.



06

Minőségi linképítés, (blog, fórum, cikk, közösség) - Profizmus hatékonyan!

A minőségi linkek, hivatkozások, olyan oldalakról jönnek, amelyek igazán magasan látogatottak és egyben magas fokú relevanciával rendelkeznek a céloldal viszonylatában. Ha autószereléssel foglalkozom, akkor egy autókról szóló blog vagy fórumba kihelyezett hivatkozás ilyennek mondható. Ma már az online közösségek térfoglalásával nagyon fontos jelen lenni az üzlet témakörét taglaló online csoportokban.
Az erős relevanciájú oldalakról érkező látogató minőségileg magasabb - nagyobb arányban vásárolnak, nagyobb érdeklődéssel olvassák el az oldal tartalmát - és nem utolsó sorban, lényegesen hatékonyabban javítják a weboldal helyezéseit a keresőkben.
A minőségi linkek csoportjába tartozik minden olyan webes környezet, amely témája erőteljesen kapcsolódik a cél weboldal témájához.


07

Minőségi linkvásárlás - A minőség, szervezetten hatékony!

A linkvásárlás sokak által negatívan beállított lehetőség, pedig ez nem így van. Mint ahogy az életben, úgy az Interneten is, semmit sem szabad túlzásba vinni, mert áteshetünk a ló túloldalára.
Nemcsak a linképítést, hanem a linkek vásárlását is megfelelő szaktudás mellett kell végezni. Nem szabad túlzottan sok linket vásárolni, mert azáltal minden bizonnyal büntetést kaphat a weboldal. A link vásárlás során olyan magas Page Rank (PR) értékkel rendelkező weboldalakról kap a weboldal viszontlinket (backlink), amelyek erősen javítják a keresőben elfoglalt helyezéseket. A vásárolt linkek díja változó sávban mozog, általában annak függvényében, hogy a weboldal mennyire erős. Kiemelten fontos a vásárlás esetében megfelelő minőségben megírni az oldalra mutató link és környezetének szövegezését.
Link vásárlásnál az is fontos, hogy mennyi időre kerül fel a weboldal hivatkozása az adott oldalra, mert a jó linkek általában időszakosak, így a lejárat után újra esedékes az összeg.
A vásárolt linkek hatását a weboldalra, kiemelten fontos figyelni, így egyszerre semmiképpen nem előnyös több hivatkozást vásárolni, mert nem állapítható meg megfelelően a hatást előidéző weboldalak mértéke, és foka.

 

08

Banner hirdetés tervezés, kihelyezés és kezelés - A banner sokszor hatékony!

Az álló illetve mozgóképes hirdetések néhány ágazatban kifejezetten jól tudnak működni. Rengetegen mondják azt, hogy nem érdemes bannerrel hirdetni, vagy bannert cserélni partner oldalakkal, miközben valójában keresőoptimalizálási szempontból is kifejthetik hatásukat. A hosszútávon kihelyezett reklámbanner viszontlinkként (hivatkozásként) működik a weboldal felé, így nemcsak felhívja az adott oldalon a figyelmet a célzott weboldalra, hanem elősegítheti a keresőkben a jobb helyezéseket is.
Megoldásaink között szerepel bannerek készítése és erre alkalmas partnerek felkutatása, hogy ezzel az inkább internet marketing témakörébe sorolható eszközzel egészítsük ki keresőmarketing szolgáltatásunkat.

 

 

09

Title és Meta Tagok megírása - Ugye nem mindegy, hogy hányan kattintanak az oldalra?

Ezek azok az elemek amelyeket, legtöbbször a találati listában a keresők megjelenítenek.
Az oldal címe a "Title tag", az a legfontosabb rövid szósor, amely elmondja a kereső személynek, hogy "ha ide kattint, mit fog kapni." Ez az a rész amely a legnagyobb betűméretben, kéken, a találat legtetején jelenik meg a Google keresőben, és ez az a rövid szósor, amelyre kattintunk, ha meg akarjuk nézni az adott találatot.
Vajon mennyire lehet fontos ez a mondat? Iszonyatosan fontos, hiszen a felhasználónak nincs ideje arra, hogy minden weboldalt megnyisson, így két egymás alatt vagy felett lévő találatból (weboldalból), arra fognak először kattintani (vagy csak kizárólag arra kattintani), amelyiknek "csábítóbb" a címe.
Sokszor hiába van ott egy weboldal a találatok elején, nagyon alacsony hatékonyság mellett gyűjti be a látogatókat, pontosan azért, mert nem igazán képes felkelteni a kereső személyek érdeklődését.
A Title és Meta Tag-ok megírását a weboldal tartalmának figyelembe vételével, a marketing célokat előtérbe helyezve, illetve a keresőoptimalizálás szabályai szerint kellő pontossággal és kreativitással kell megírni. Egy jó Title tag vagy egy jó weboldal leírás (Description tag) sokszor többszörözi a weboldalra kattintók számát, függetlenül attól, hogy a találati listában egyáltalán nem javulnak a pozíciói.

 

10

Tartalomfejlesztés, szövegírás és szöveg optimalizálás - A legerősebb eszköz

A legfontosabb és legerősebb keresőmarketing lehetőség, ami az üzleti weboldal tulajdonosának a kezében van, az maga a weboldal . Nagyon kevesen beszélnek arról az Interneten, hogy milyen kiemelt szereppel bír a minőségi szöveges és képi tartalom , amely a sikeres növekedés legbiztosabb és legkézenfekvőbb eszköze.
A szöveg lehet a mi tulajdonunkban a saját weboldalunkon, vagy egy másik saját weboldalon (egy webáruházat például megtámogatva egy szakértői bloggal), és lehet általunk publikált tartalom, például magasan látogatott portálokon, ahonnan érdeklődő látogatókat generálhatunk a vállalkozás weboldalára.
A minőségi egyedi tartalom a jövőben kiemelkedően fontos lesz azáltal, hogy az internet "hígulásával" egyre többen másolnak. Sok weboldalon lévő szöveg vagy kép több weboldalon is jelen van.
A másolt tartalommal bíró weblapok a keresők szemében a 0-val egyenlők, sőt sok esetben egyenesen büntetik az adott domaint, ha olyan tartalmat találnak rajta, melyet korábban más már közzétett.
A tartalomfejlesztés kulcsfontosságú , mind akár a keresőmarketing előtt - ha alapból kevés a tartalom szinte kötelező - mind a keresőmarketing alatt, folyamatosan fejlesztve az oldalt.
A szöveg és a képek optimalizálása ezen továbbá túlmutat azáltal, hogy a megírt és a weboldalba elhelyezett szöveget oly módon kell tovább optimalizálni, hogy a keresőrobotok (Google, Yahoo, MSN, stb.), kellően eligazodjanak rajta, ne legyen tőlük idegen és legfőképpen, hogy elősegítsék a találati listákban a weboldal jobb helyezéseit.

 

11

Belső és külső linkhálózat fejlesztés, optimalizálás - A hatékony "kommunikáció"

A link, azaz a hivatkozás, az egyes weblapok közötti párbeszéd és kapcsolatteremtés eszköze. A weboldalon belül az egyes weblapok (oldalak) linkekkel (hivatkozásokkal) létesítenek kapcsolatot egymással. Ezeket a kapcsolatokat a keresők kiemelten figyelik, hiszen számukra nemcsak az a fontos információ, hogy az adott oldalon mi található, hanem az is, hogy mások miként, és hogyan hivatkoznak rá (mondanak el róla véleményt ezáltal). A belső linkhálózat által előidézett hatásokat szinte állandóan kell figyelni. A keresők amikor a weboldalt feltérképezik (megnézik, hogy mi van rajta) a hivatkozásokon keresztül jutnak el az egyes oldalakra. A profi webmester, a keresőoptimalizáló szakember által folyamatosan végzett belső és külső linkhálózat elemzés és optimalizálás, a maximális hatékonyságot hozza ki a weblapok közötti kommunikációkból.

 

 

12

Webshop optimalizálás, termék optimalizálás - Fokozott veszély!

Egy webáruház esetében néhány ponton merőben másfajta optimalizálást kell alkalmazni, mint a hagyományos weboldalaknál. Egy webáruház úgy tud rengeteg látogatót szerezni, hogy a Google keresőben, a benne levő termékek neveire, elől jelenik meg a találati listákban.
A nagyobb webshopok esetében arányaiban jóval több időt kell fordítani a weboldal belső optimalizálási feladataira ( on-page ), mint a külsőkre. Több tízezer termékből álló rendszernél arra nincs lehetőség, hogy az összes termék nevével külön-külön foglalkozzon a keresőoptimalizáló webmester, hiszen arra egy élet is kevés lenne. Éppen ezért olyan magas szintű tudást igénylő technológiák bevetésére van szükség, amelyekről itt részleteiben nem tudunk írni, mivel nemcsak Ön mint potenciális ügyfelünk, hanem a konkurenciánk is olvassa a weboldalunkat.

 

Következő 10 Portfólió összetevő »

 

Ha valós online növekedésben gondolkodik,
keressen minket és igényeljen a weboldalára szabott
egyedi keresőmarketing portfóliót!

 

btn2
article icon Kapcsolódó cikkek
Email: info@elux.hu 
Irodák:
Budapest II., Bem József u. 6. fszt.
Székesfehérvár, Grand Inkubátorház
Kápolnásnyék, Fő u. 10. 

(Előzetes időpontegyeztetéssel)



Ízelítő munkáinkból
Összes referencia megtekintése
Cégünk további weboldalai

EGYEDI WEBÁRUHÁZ KÉSZÍTÉS

Webshopguru: www.webshopguru.hu

HDG Net: www.webaruhaz-keszites.com

ADATBÁZIS SZINKRONIZÁCIÓK

SyncMasters: www.syncmasters.hu 

- Számlázó- és raktárkezelő programok
- Nagykereskedelmi adatbázisok
- Fizetési rendszerek integrációja

Ügyfeleink véleménye

"A Netkorzor Kft-vel 2011 első félévében dolgoztunk együtt. A céget a Fundamenta értékesítési hálózatának belső - zárt - web shopjának elkészítésével bíztuk meg, mely megbízást meghívásos tenderen nyerték el. A cég már a tender ajánlat elkészítése során odafigyelt az ügyfél kéréseire és alkalmazkodott annak munkamódszeréhez. A web shopot a megrendelt minőségben, határidőre és a megállapodott költségkereten belül maradva leszállította. Külön kiemelném, hogy a munkát extrém rövid idő alatt kellett elkészíteni. A HDG Net a munka során végig a "hogyan lehet megcsinálni" megközelítést alkalmazta, az "ezt így nem lehet" helyett. Végül külön pozitívumként említem, hogy az azóta megrendelt extra fejlesztési munkák abszolút korrekten – munka és nem "függőségi" alapon - lettek kiajánlva és megrendelést követően kiszámlázva.

A céget nyugodt szívvel ajánlom más web shop fejlesztést tervező cégnek


Jóri Csaba
Marketing vezető
Fundamenta-Lakáskassza Zrt.
www.szebshop.hu

tulipanshop"Ezúton is köszönjük az eddigi munkájukat! Önök nagyon tehetségesek és igazi profik! Nagyon elégedettek vagyunk és tudják, nincs jobb reklám egy elégedett vásárlónál. Ahol tudjuk, ajánlani fogjuk Önöket. Az áruház nagy tetszést arat mindenkinél, aki eddig látta. Nálunk különösen! Ha belépünk, nagyon nehezen tudunk kilépni belőle. Reméljük sok ezer vásárlóval is így lesz!"

Krasznai György
Tulajdonos
www.tulipanshop.hu


"Remek volt a HDG Net csapatával együtt "dolgozni", mert egyszerre professzionálisak, érthetőek, precízek, mégis alaposak és türelmesek!

Legalább annyira szakértőek területükön, mint amennyire ambiciózusak, professzionálisak, valamint ügyfélbarátak és igényesek is, ami igen ritka.

Másnak talán lehetetlen lett volna a számos ötletet, a vásárlók és termékmegjelenítések igényeit, a megbízó egyedi elképzeléseit, és a szakmai szükségleteket figyelembe véve ilyen igényes és sokoldalú honlapot, valamint webáruházat létrehozni, de nekik nem volt az, és ebben szerény véleményem szerint a HDGNet az egyik legnagyobb cég, ha nem pont ők a legnagyobbak!

Hálásan köszönjük a tökéletes megvalósítást!"


Hegedűs Anita
Tulajdonos
www.balnea.hu

autopatkai"Miután körbenéztem a honlapkészítő cégek között, úgy láttam meg elsőre, hogy az Elux tudja csak képviselni megfelelő módon vállalkozásom megjelenését az interneten.Nem csalódtam ebben. Miután elkészítették a weboldalamat, megbíztam őket a weboldal keresőmarketingjével kapcsolatban is. A keresőmarketing munka után, számíthattok egy újabb véleményre tőlem. Köszönöm Gábor az eddigi munkát, meg vagyok vele elégedve."

Pátkai Miklós
Tulajdonos
www.autopatkai.hu
mediacenter
Honlapkészítés - Webáruház készítés - Portál fejlesztés - Keresőmarketing - Ajánlatkérés - Sitebuilder állás