Miért fontos, hogy egy ügyféltermelő weboldal tulajdonosa legyen?

Ügyféltermelő weblap készítés • Ügyféltermelő Keresőmarketing

Az ügyféltermelő weboldal, a vállalkozás online motorja

Miben különbözik egy ügyféltermelő weboldal egy normál honlaptól?
A normál weblapok rendszerint úgy készülnek el, hogy a megrendelő elmondja a fejlesztőnek, mire van szüksége és mit kíván elérni, majd a fejlesztő arculattervezői és programozói tudását bevetve létrehoz egy weboldalt a kapott információk alapján. Ezzel le is zárult a projekt, jobb esetben esetleg a weboldal részesül egy minimális keresőoptimalizálásban.
Ha ilyen metódussal kíván online üzletet építeni, minden bizonnyal sikertelenségbe fullad a rövid életű próbálkozás.

Hol vannak a hibák? Mi a helyes út?
Egy ügyféltermelő weboldal fejlesztése során mi olyan megoldásokat alkalmazunk, melyek forradalmiak, megalapozott több éves tapasztalatokra épülnek, hogy ezzel a maximumot hozzák ki az üzlet akutális lehetőségeiből.
A weboldal fejlesztése előtt olyan megoldásokat tárunk fel, mint például hogyan és miként fogunk a vállalkozás számára új ügyfeleket hozni rövid vagy éppen középtávon? Megadjuk a válaszokat a kérdésekre, és a technológiai megoldásokat a kivitelezéshez. Tapasztalatainkat bevetve feltárjuk a konkrét, hatékony munkafolyamatot arra vonatkozóan, hogy pontosan mit és hogyan kell tenni ahhoz, hogy a maximumot érjük el. Megvizsgáljuk azt, hogy mekkora piaci verseny van az ágazatban, elemezzük a konkurenciát, javaslatokat teszünk a projekt átalakítására, az egyes részletek finomhangolására, közösen határozzuk meg a követendő startégiát, felvázoljuk az esetleges kiegészítő lehetőségeket. Részleteiben adjuk meg a válaszokat arra vonatkozóan, hogy az üzlet milyen mértékben és hogyan alkalmazza az egyes internet marketing és keresőmarketing megoldásokat.

Az arculattervezés során komplett vizsgálatokat és elemzéseket végzünk annak érdekében, hogy megállapítsuk mely színek, képek és formák, milyen elrendezésben lesznek képesek arra, hogy a weboldal egyes központi és részcéljait a leghatékonyabban szolgálják.
Egy ügyféltermelő weboldalnál az arculat tervezését nem egy offline grafikus végzi, mint a hagyományos oldalak többségénél, hanem egy kifejezetten az online alkalmazásokra specializálódott grafikusokból álló csapat. Az arculatot olyan munkatársak végzik, akik nemcsak kiváló alkotásokat hoznak létre, hanem magasan képzettek a keresőmarketing és a programozás területén egyaránt. A projektben résztvevő egyes szereplőkkel folyamatos egyeztetés mellett határozzuk meg a honlap végső megjelenését, arculatát. Mind a megrendelői befektetői oldal, mind a projektben résztvevő tervezői, programozói és keresőmarketinges csapat határozott álláspontot foglal a kialakult tervről, így a legvégén egy utolsó finomhangolást végzünk. Ezzel a jól megszervezett munkafolyamattal olyan végső arculatot alakítunk ki, mely képes maximalizálni a felhasználó weboldalon töltött idejét, valamint képes arra, hogy a leendő ügyfelek fejében pillanatok alatt emlékpontot képezzen (megjegyezze az oldalt és a céget), így elérjük azt is, hogy a lehető legtöbb látogató térjen vissza újra és újra a weboldalra.

pic112

Az ügyféltermelő weboldal "látogatóvezérlő" képességekkel rendelkezik

Vajon bízzuk a véletlenre a több ezer, weboldalra érkező látogató viselkedését, vagy tehetünk is azért valamit, hogy ne csak egy pár másodperces "futó kaland" legyen a weboldalunkkal való kapcsolata?
Minden bizonnyal tenni kell és kötelező. Az ügyféltermelő weboldalak amellett, hogy rengeteg potenciális látogatót képesek nap mint nap begyűjteni, képesek arra is, hogy a látogatói bázisból a lehető legnagyobb szeletet változtassa át ügyféllé. Ezt hívjuk weboldal konverziónak .

A weboldalak konverziós képessége Magyarországon a 30-200 közötti sávban mozog átlagosan, azaz a honlapok többségében valahol 30 és 200 közötti látogató kell ahhoz, hogy 1 tényleges megkeresést, vásárlót hozzanak. Léteznek azonban jóval a 200-as érték felett teljesítő oldalak is, melyek hosszú távon hátrányba helyezik a céget a konkurenciával szembeni versenyben.
A weboldalak konverziós képességéért felelős egyik legfontosabb tényező, a weboldal "felhasználó vezető, terelő" képessége, azaz hogy az oldalra érkező látogatót milyen fokon képes a célok felé irányítani. A hagyományos weboldalak fejlesztésénél a fejlesztők többsége egyáltalán nem foglalkozik ezzel a kérdéskörrel, és pusztán a véletlenre bízzák azt, hogy mit és hogyan helyeznek el az oldalra.

Az ügyféltermelő weboldalak kialakításánál nemcsak meghatározzuk a célokat és azok egymásra épülését, hanem azt is teszteljük és vizsgáljuk, hogy a felhasználók adott weblapra való megérkezés után mit fognak tenni és hogyan. Megnézzük azt, hogy mennyire hatásos egy főcím , mennyire képes rábírni a felhasználót a tartalom elolvasására. Elemezzük és felépítjük azt a folyamatot, ahogy a felhasználók feliratkoznak a hírlevélre. Ha célunk az ajánlatkérés vagy a kapcsolatfelvétel, felépítjük azt a teljes megoldásrendszert, ahogy a kezdőlapon való landolás után, az egyes személyiségeknek megfelelő módon, több szálon futó utakon keresztül, a felhasználókat a végső kapcsolati űrlapot, elérhetőségeket tartalmazó oldalra vezéreljük.
Minden egyes weboldal specifikusan épül fel. Vannak olyan célok melyek a legtöbb oldal céljai, de vannak saját egyedi céljai is, így az egyes különböző céloknak megfelelő látogatóterelő technikák alkalmazása létfontosságú a minél jobb konverzió elérésében.

lead

Kimutatható többletpotenciál, akár keresőmarketing nélkül is

Az ügyféltermelő honlapok többlet teljesítménye a hagyományos oldalakkal szemben, szavak helyett leginkább az eredményekben mutatható ki. Az ügyféltermelő weboldalak útját választó partnereink többszörös teljesítményt értek el azokkal szemben, akik csak egy egyszerű weboldalt kértek tőlünk, egy igazi ügyféltermelő gépezet helyett.
Egy ügyféltermelő weboldalnak, bár mind a fejlesztése mind a fenntartása drágább a hagyományos oldalakhoz képest, az általuk kitermelt profit sok esetben akár több 10x-es . A több éven keresztül megfigyelt statisztikáink jól kimutatták, hogy az általunk kifejlesztett ügyféltermelő megoldások, mind a tervezés és szervezés, mind az arculattervezés és webfejlesztés területén, képesekké tették az ügyféltermelő weboldalak tulajdonosait arra, hogy nemcsak határozott pozíciót szerezzenek az interneten, hanem többszörös előnybe kerüljenek versenytársaikkal szemben. Az ügyféltermelő weboldal által partnereink kiemelkedtek és kiléptek a korábbi szürke és kilátástalan üzleti környezet, a zártnak hitt piac destruktív, romboló, már-már reménytelen közegéből.
A hagyományos oldalakhoz képest az ügyféltermelő megoldások által az általunk fejlesztett projektek maximalizálják a vállalkozás interneten szerezhető ügyfélkörét , állandó stabil növekedési pályára állítják az üzletet. Weboldalaink akár keresőmarketing nélkül is képesek arra, hogy új ügyfeleket termeljenek.
Az ügyféltermelő weboldalak ezen képessége abban rejlik, hogy már a honlapkészítés során a weboldalt felkészítjük arra, hogy "sikert hozzon" a vállalkozás számára. Az ügyféltermelő weboldal keresőmarketing alapokra épül. Az üzlet és az elvárt profitcélokat teszi elsődlegessé olyan egyéb célok mellett, mint pusztán a passszív jelenlét az interneten, vagy a szép dizájnos megjelenése a vállalatnak.

article icon Kapcsolódó cikkek
Cégünk további weboldalai

EGYEDI WEBÁRUHÁZ KÉSZÍTÉS

Webshopguru: www.webshopguru.hu

HDG Net: www.webaruhaz-keszites.com

ADATBÁZIS SZINKRONIZÁCIÓK

SyncMasters: www.syncmasters.hu 

- Számlázó- és raktárkezelő programok
- Nagykereskedelmi adatbázisok
- Fizetési rendszerek integrációja

Honlapkészítés - Webáruház készítés - Portál fejlesztés - Keresőmarketing - Ajánlatkérés - Sitebuilder állás